S/ALON BUDAPEST 2019
Lejárt- Részletek
- Írta: er
Újra életre kelnek a magazinok oldalai!
140 varázslatos enteriőr, nyolc formabontó installáció, hazai és nemzetközi prémiumgyártók, fiatal tervezőcsapatok, rengeteg profi szakember és egy lélegzetelállító kiállítás egyenesen a Milánói Design Hétről. 2019-ben ismét megnyitja kapuit Budapest design Paradicsoma: ha szívesen lapozgatod a lakberendezési magazinok oldalait, ha a designkultúra rabja vagy, esetleg éppen most szeretnéd újjávarázsolni az otthonodat, akkor a szeptember a te hónapod! Merülj el a színek és a formák rendhagyó világában a tavaly nagy sikerrel debütált S/ALON BUDAPEST lakástrend kiállításon. Ne maradj ki az ősz legizgalmasabb eseményéből, szeptember 20-22. között neked is köztünk a helyed!Három napra egy óriási ötletmegosztó bemutatótérré változik a Budapest Aréna a S/ALON BUDAPEST tervezői csapatának jóvoltából. Az immáron másodízben megrendezett lakástrend kiállításon a lakberendezők és belsőépítészek által megtervezett dúsan díszített, kifinomult formavilágú, időnként meghökkentőenteriőrök nyújtanak majd inspirációt a design rajongóinak. Az idei rendezvény legnagyobb durranása garantáltan Marc Ange An Extraordinary World, azaz ’Egy rendkívüli világ’címet viselőkiállítása lesz. Az egykor luxusautók tervezésével foglalkozó francia-olasz művész lélegzetállító bútordarabokat helyez el olyan terekben, melyek egy rég elfeledett, szinte gyermeki álom ködös emlékét idézik vissza. Akiállítás a 2019-es Milánói Design Héten indult hódító útjára, most pedig Budapestre érkezik a varázslatos menedék. A magával ragadó enteriőrben olyan mágikus bútordarabok kapnak helyet, melyek a tervezőgyermekkori félelmeiből, álmaiból és friss élményeiből táplálkoznak.„Marc Ange lenyűgöző kiállításával, amely hidat képez művészet és design között, közelebb szeretnénk hozni a látogatókhoz korunk egyik legizgalmasabb tervezőjének lenyűgöző darabjait. Testközelből csodálhatják meg a látogatók a formabontó tárgyakat, aminek hatása szemléletformáló lehet a jövőbeni választásaikat illetően. Szeretnénk bátorságra ösztönözni az embereket, hiszen az individualizmus korában egy testreszabott környezet mind színek, formák vagy felületek tekintetében nagy hatással lehet az életminőségünkre. Egy elsőre bizarrnak tűnő bútor vagy tárgy például nagy örömet hozhat az életünkbe, ha tudunk vele azonosulni és bízunk benne, hogy fel tudjuk kelteni az igényt egy merészebb, körültekintőbb szelekcióra a design kultúra átfogóbb megismertetésével, ami a S/ALON BUDAPEST egyik fontos küldetése –foglalja össze a S/ALON BUDAPEST művészeti vezetője, Szendrey Zselyke, majd hozzáteszi: a designrajongók személyesen is találkozhatnak a művésszel az eseményen.”
- Részletek
- Írta: er
Szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek a SPAR-Hungaricool termékinnovációs verseny legjobbjai között
A magyarországi kiskereskedelemben egyedülálló, új kezdeményezés során az áruházlánc az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával a legkiválóbb hazai élelmiszeripari innovációkat kereste az egész országból. A szeptember 28-i budapesti döntőn a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt termékekkel a vásárlók már jövőre találkozhatnak a hazai INTERSPAR áruházakban. A nagy sikerre való tekintettel és a sok kitűnő pályamunka miatt a szervezők a verseny folytatását tervezik.
Egyedülálló a hazai kereskedelemben a SPAR és az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai együttműködésével zajló, a hazai termékinnovációkat segítő kezdeményezés. A verseny két hónapja során a szervezők kreatív, a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, a magyarországi piacon már fellelhető, de széles körben nem elérhető élelmiszereket kerestek. A pályázat útján kiválasztott nyertes termékek 2020-ban a 34 magyarországi INTERSPAR áruház polcaira kerülnek.
A verseny döntőjére a 2019. szeptember 26-29-i Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) szombati napján kerül sor a HUNGEXPO területén. A szeptember 28-án zajló izgalmas véghajrá során a versengő csapatok nyilvános termékbemutatókat és prezentációkat tartanak, - a döntőnek az „A” pavilon pódium színpada biztosít helyet. A szintén az „A” pavilonban megtalálható SPAR standon az érdeklődők betekintést nyerhetnek a vállalat SPAR enjoy márkájának késztermék-kínálatába, megismerhetik a SPAR Életmód program legjobb termékeit és az idén 15 éves Regnum Húsüzem és Oktatóközpont néhány finomságát is.
Az áruházlánc az alapítása óta aktívan segíti a hazai termékek piacra jutását. A vállalat mindig is fontosnak tartotta, hogy a termékkínálata kialakításában kiemelt szerephez jussanak a magyar termelők, gyártók és feldolgozók: a SPAR hazai beszállítóinak aránya 95%-os, egyes termékcsoportok esetében pedig kizárólag Magyarországon előállított árukat forgalmaznak.
A megmérettetést óriási érdeklődés kísérte, a versenyre ugyanis 269 terméket neveztek be. Az előzetes várakozásokat felülmúló nagyszámú munkát tapasztalt szakemberekből álló zsűri értékelte, akik többek között az élelmiszer- és ital-előállítás területén éppúgy járatosak, mint a környezetbarát technológiák alkalmazása vagy a szállítás terén. A zsűri munkájában az AMC részéről Giczi Gergely ügyvezető-helyettes és Szakter Réka kiállítás- és rendezvényszervezési irodavezető vett részt, a SPAR képviseletében pedig Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató, Várkonyi Krisztina beszerzési cégvezető és Bene Nikoletta marketingvezető működött közre.
A versenybíróság a versenyző csapatok projektjeit elsősorban az innovatív jelleg, a csomagolás milyensége és a piacképesség alapján rangsorolta 1-től 5-ig. A döntési szempontrendszerben nagy jelentőséggel bírt, hogy az adott termék mennyire érdekes, különleges és egészséges, előállítása során új technológiai eljárásokat alkalmaznak, vagy összetevőiben egyedi megoldásokat tartalmaz. Sokat számított a csomagolás környezettudatossága, divatossága és felhasználóbarát jellege is. A termék piacképességének vizsgálatakor pedig figyelembe vették – a kóstolói és kipróbálói vélemények alapján – a várható vásárlói élményt is.
A kezdeményezést szervező SPAR és AMC elégedett a verseny színvonalával. A fokozott érdeklődés és a változatos termékfejlesztések biztató képet mutatnak a magyarországi élelmiszer-kereskedelem és termékfejlesztés jövőjét illetően. A magyar termelők és gyártók kellően ötletgazdagok, és jó ütemben mozdulnak együtt a változó fogyasztói igényekkel. A vállalat és a szervezet ezért folytatni kívánja a termékinnovációs versenyt, hogy a gyümölcsöző együttműködéssel is hatékonyan segítse a hazai élelmiszeripar fejlődését.
„A minőségi magyar élelmiszerek egyre nagyobb teret nyernek az áruházainkban, ezáltal járulunk hozzá a hazai agrárium és feldolgozóipar fejlődéséhez. Az idei Hungaricool by SPAR innovációs verseny az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával is ezt a célt szolgálja, amelynek köszönhetően jövőre több új és eredeti magyar élelmiszertermékkel találkozhatnak hipermarketeink vásárlói. Nagyszerű eredményként értékelhetjük a közel 300 versenyrésztvevőt, amely arra is garancia, hogy hosszabb távú potenciállal rendelkezik a magyarországi élelmiszer-kereskedelmi ágazat” – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója.
„Az Agrármarketing Centrum a kezdeményezéssel a hazai élelmiszeripari kis- és középvállalkozói szektor innovációs tevékenységét szeretné ösztönözni, az exportképes élelmiszeráruk körét igyekszik bővíteni, illetve mindezek által a teljes magyar élelmiszeripari kivitelt kívánja támogatni. Sikerként könyvelhetjük el, hogy a termékinnovációs versenyre nagy számban jelentkeztek, és számos egyedi és kiváló terméket láthattunk” – tette hozzá Giczi Gergely, az AMC ügyvezető-helyettese.
A verseny hivatalos weboldala: http://www.hungaricool.hu/
- Részletek
- Írta: index.hu

- Részletek
- Írta: er
A Magyar Lovasterápia Szövetség Nemzetközi és Nemzeti Díjlovas Versenye CDI-W/ CDI3*/ CDIJ/CDIY/CDIP és
Lovasterápiás Versenye Fóton.
A Magyar Lovasterápia Szövetség a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat védnökségével és támogatásával 2019. szeptember 27-29. között, immáron tizenötödik alkalommal rendezi meg nemzetközi és hazai Díjlovas Versenyét és Lovasterápiás Versenyét. Idén a Díjlovas Verseny két versenyszáma egyben Világkupa-forduló is lesz. A rendezvény főtámogatója az OTP Bank Nyrt., kiemelt támogatók az ELMŰ-ÉMÁSZ, az Emberi Erőforrások Minisztériuma, a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Hewlett Packard Enterprise.
Helyszín: NGYSZ Lovasterápiás és Oktató Központja
2151 Fót, Vörösmarty tér 2.
A verseny időpontja: 2019. szeptember 27-29. (péntek-szombat-vasárnap)
Az előző évekhez hasonlóan idén is nemzeti és nemzetközi keretek között zajlik a Díjlovas Verseny. Az idei nemzetközi díjlovas versenyre – melynek két versenyszáma most Világkupa-forduló is lesz – 80 lóval neveztek hazai és külföldi sportolók.
A három nap alatt a programban 26 versenyszám szerepel, 19 nemzet 73 lovasa méri össze a tudását. Ebből a világkupa fordulóra, mely a nagydíjból és a nagydíj kűrből áll, 25 induló jelentkezett, ami új rekordnak tekinthető.
A versenyen olyan neves lovasok is indulnak, mint Jessica von Bredow-Werndl, aki az idei Európa Bajnokságon csapatban aranyérmet, egyéniben bronzérmet nyert. Jelenleg a világranglista 5. helyén áll.
A svéd színekben versenyző, félig magyar származású Patrik Kittel eddig három olimpián vett részt, melyeken csapatban 4-5. helyezéseket szerzett, és jelenleg a világranglista 13. helyén áll. A német Alexander Matthias Rath a 2010-es világbajnokságon csapatban bronzérmet nyert, egyéniben 13. helyezett volt.
A hazai versenyzők között nagykörben Nébel Viktória, Schmidt Anita és Losonczy Anikó indulnak.
A korábbi évekhez hasonlóan a nemzetközi versenyen többek között Szent György-díj, Intermediate I., Intermediate I. Kűr, Intermediate II., Nagydíj, Nagydíj Special, valamint Nagydíj Kűr versenyszámokat rendeznek. A Nemzeti Díjlovas Verseny résztvevői nehéz, közép és könnyű osztályú díjlovas kategóriában indulnak.
A Nemzetközi Díjlovas Verseny összdíjazása 9.600 euró, a Nemzeti Díjlovas Versenyé 800.000 Ft.
A Lovasterápiás Versenyre idén 171 induló jelentkezett – látás- és mozgássérültek, hiperaktív, tanulásban és értelmileg akadályozott gyerekek.
A terápiás versenyek összdíjazása 5.000.000 millió Ft.
Idén is sor kerül a Díjlovagló Parasport versenyszámra, mely egyben a mozgásukban akadályozott felnőtt lovasok számára Országos Bajnokság is lesz.
Minden versenyzőt és érdeklődőt szeretettel várunk ingyenes rendezvényünkön!
A díjlovas és lovasterápiás versenyről bővebb információ: http://cdi-fot.lovasterapia.hu/
Az MLTSZ munkájáról bővebb információ a www.lovasterapia.hu oldalon található.
- Részletek
- Írta: er
Egy egészen elképesztő rekord, félmilliárd futólépés is „összegyűlhet“ szeptember utolsó hétvégéjén, Magyarország legnagyobb létszámú szabadidősport eseményén, a SPAR Budapest Maraton® Fesztiválon. Szerdán délelőtt Budapesten, a Fortuna rendezvényhajón tartották meg a 34. SPAR Budapest Maraton® sajtótájékoztatóját, amelyen jelen volt többek között Novák Katalin család- és ifjúságügyért felelős államtitkár, Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője és Kocsis Árpád, a rendező Budapest Sportiroda ügyvezető-versenyigazgatója. …a legidősebb egyéni maratoni induló, a budapesti Richter Ferenc és a német Jürgen Kuhlmey 81 évesen vág neki a távnak? A nőknél a 70 éves Dobó Katalin és a svájci Danielle Heiz lesz a legidősebb maratonista. Az 5 kilométeres Risaka Minimaratonon a 86 esztendős Kenyér Imre is indul, ő lehet a fesztivál legidősebb futója. |
Jön a Sportmarketing Díj
Lejárt- Részletek
- Írta: er
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indít útjára hazánkban, megszervezi az első, magyar Sportmarketing Díjat.
Ha volt együttműködése, aktivitása sportolóval, sportszervezettel vagy sporteseménnyel, most mutassa meg a kampányát!
Az idén első ízben kihirdetésre kerülő Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat. Emellett a már megvalósult, sikeres hazai példákon keresztül a kommunikációs szakemberek megismerhetik a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb kampányait, és ezek üzleti jelentőségét.
A Sportmarketing Díjjal hagyományt szeretne teremteni a Tagozat, emellett az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi kategóriáinak és sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A Sportmarketing díjra négy fő kategóriában lehet pályázni. A négy kategória közül pedig a három ESA kvalifikációs kategóriák győztesei közül kerül ki azaz egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, nemzetközi színterén is megmérettetni magát.
A Sportmarketing díjra 2019. november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.
Nemzetközi kitekintés és lehetőségek.
Legyen az ön sportmarketing kampánya, aki képviselheti hazánkat a rangos Best of Europe Díjon!
A MMSZ Sportmarketing Tagozata edukációs törekvése okán és azon okból kifolyólag, hogy felületet biztosítson a hazai sportmarketing szakma legjobbjainak, az év elején megállapodást kötött az Európai Szponzorációs Szövetséggel (ESA). „Az ESA-val való együttműködés kulcsfontosságú lehetőség számunkra abból a szempontból, hogy nemzetközi kitekintéshez és know-how-hoz juttassuk a magyar marketing szakembereket.” – mondta Nagy László, az MMSZ Sportmarketing Tagozatának elnöke. Ez nem képzelhető el egy olyan esemény nélkül, mint a most megrendezésre kerülő Sportmarketing Díj, ahol a legjobb sportszponzorációk, a legértékesebb sportolók és sportszervezetek, valamint események mérhetik össze tudásukat. “Tavaly többek között Jéghoki VB-t rendezett Magyarország és az EHF Final Four-nak is az otthont adtunk. Idén hazánkban került megrendezésre a Vívó VB, az Öttusa VB, és a Kajak-Kenu VB is, de több világkupa eseményt is szerveztünk. Ezek az említett események - a teljesség igénye nélkül - mind-mind olyan potenciális lehetőségek, amelyek révén a márkák jelentőségteljes tartalmat és felületet tudnak adni a piaci törekvéseiknek. Így a Tagozatunk bízik abban, hogy az egyéni sportszponzorációs együttműködések mellett, sportesemények és sportprojektek kampányai is szép számmal indulnak majd a megmérettetésen.” – zárta gondolatmentét Nagy László.
Németh Ottó, az MMSZ Sportmarketing Tagozatának alelnöke és a Sportmarketig Díj zsűri elnöke véleménye szerint, “Ez a díj kétségkívül egy hiánypótló kezdeményezés hazánkban. Hagyományt szeretnénk teremteni a díjjal. Bízunk benne, hogy a jó példák kiemelésével, szakmailag egy elengedhetetlen igazodási ponttá válik a díj a sportmarketingben, ezzel is segítve a további fejlődést. Egyben lehetőséget teremtünk a magyar projekteknek a nemzetközi piacokon való megmutatkozásra, és ezzel kaput is nyitunk a “Best of Europe”, vagyis egyik legnagyobb európai szponzorációs díj felé.”
A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül shortlist a legjobb pályamunkákból. A zsűri, 10 fős nemzetközi és hazai marketing szakemberekből álló grémium, akik értékelik majd a pályaműveket, pontozásuknak megfelelően lesz bronz, ezüst és arany díjas.
További információk a Sportmarketing Díjról és a pályázati feltételekről a
http://sportmarketingsummit.hu oldalon található.
- Részletek
- Írta: er
Ha volt együttműködése, aktivitása sportolóval, sportszervezettel, vagy sporteseménnyel, most mutassa meg a kampányát!
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.
A kihirdetésre került Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat. A Sportmarketing díjra 2019. november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.
Ön már kiválasztotta melyik kategóriában indul?
Az MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái
A legértékesebb sportoló és sportcsapat (nem nevezhető)
Az MMSZ Sportmarketing Tagozata és a Neticle online médiafigyelő- és médiaelemző, mint független értékelő cég segítségével online és social media monitoring alapján meghatározza, hogy az elmúlt évben mely sportolók és sportcsapatok rendelkeztek a legnagyobb médiaértékkel. Ez alapján egy – egy TOP 10-es listát állítanak össze mindkét kategóriában. Az értékelés egy 100 pontos listán meghatározott módszertan szerint történik. A módszertan transzparens és mindenki számára megismerhető.
A legjobb sportszponzoráció
Sportcsapat, sportegyesület, sportszövetség (szervezet), vagy sportoló és a szponzoráló cég között megvalósult közös marketing tevékenységének a bemutatása.
A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés
Egyedi, izgalmas, innovatív megoldásokkal megjelenő közös kommunikációs és marketing aktivitás a sportoló és a szponzoráló cég között.
A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés
A sportoló / sportcsapat és a szponzoráló cég közötti együttműködésben létrejövő a PR, esemény és a sportmarketing kommunikáció bármilyen egyéb elemét integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő kampány.
A legjobb sportesemény-szponzoráció
Valamely sportesemény támogatásán keresztül a szponzoráló cég és az esemény hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.
Akár az ön sportmarketing kampánya is képviselheti hazánkat a rangos Best of Europe Díjon!
A Tagozat az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet kíván biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A négy fő kategória közül a három ESA kvalifikációs kategória győztesei közül, meghívásos alapon kerül ki az az egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, hazánkat képviselve, a nemzetközi színterén is megmérettetni magát.
A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül shortlist a legjobb pályamunkákból. A zsűri, 12 fős nemzetközi és hazai marketing szakemberekből álló grémium, akik értékelik majd a pályaműveket, pontozásuknak megfelelően lesz bronz, ezüst és arany díjas.
- Részletek
- Írta: Budapest.hu

- Részletek
- Írta: index.hu

- Részletek
- Írta: Budapest.hu

Dátum | XVIII. |
- Részletek
- Írta: index.hu
- Részletek
- Írta: Budapest.hu

Dátum | XVIII. |
- Részletek
- Írta: Budapest.hu
A Budapest rovat további hírei
A címlapról
Ingyenes tartalomfeltöltés
-
Apróhirdetést adhat fel budapesti és pest-megyei önkormányzati újságokba, valamint honlapunkra.
-
Nagy hirdetést adhat fel budapesti és pest-megyei önkormányzati újságokba, valamint honlapunkra.